![]() | Consiliul Naţional pentru Acreditare şi Atestare | Versiune pentru tipar din cadrul site-ului www.cnaa.md Originalul: /news/2020/24022020/ |
Agenția Națională de Asigurare a Calității în Educație și Cercetare (ANACEC) anunță demararea procedurii de depunere a candidaturilor pentru înscrierea în Registrul experților ANACEC în domeniile cercetării și inovării (în continuare - Registru).
Înscrierea în Registru este o condiție obligatorie pentru a fi selectat în Comisiile/grupurile de experți/de evaluare și/sau pentru a efectua expertiza dosarelor și a lucrărilor depuse la ANACEC, în domeniile cercetării și inovării.
Persoanele care vor fi incluse în Registru trebuie să satisfacă următoarele criterii de eligibilitate:
1) deținerea de titlu științific;
2) competență științifică dovedită la nivel național și internațional (publicații, proiecte etc.);
4) reputație și integritate profesională;
5) vizibilitate științifică în ultimii 5 ani.
Dosarul de participare la selecția pentru înscriere în Registru va conține următoarele:
1) Cererea de înscriere în Registru, conform modelului;
2) Fișa candidatului la înscrierea în Registru, conform modelului.
3) Alte documente (copii), la dorința candidatului, relevante pentru statutul de expert al ANACEC în domeniile cercetării și inovării.
Apelul de depunere a documentelor pentru a fi înscris în Registru este deschis permanent. Dosarul de participare va fi depus într-un exemplar, în limba română, pe suport de hârtie sau electronic. În cazul depunerii dosarului pe suport de hârtie, este obligatorie transmiterea în format electronic a Fișei candidatului la înscriere în Registru la adresa marina.piscenco@gmail.com; marina.piscenco@anacec.md.
Persoana responsabilă de recepționarea documentelor este Marina PIȘCENCO,
tel. (022) 78- 38-52,
e-mail: marina.piscenco@gmail.com; marina.piscenco@anacec.md.
Adresa: șos. Hâncești 38-A, mun. Chișinău et.2, bir. 209.