Comisia de atestare
Comisia de acreditare
Comisiile de experţi
Dispoziţii, instrucţiuni
Acte normative
Nomenclator
Instituţii
Consilii
Seminare
Teze
Conducători de doctorat
Deţinători de grad
Doctoranzi
Postdoctoranzi
CNAA logo

 română | русский | english

CNAA / Teze /

Rezultatul filtrării tezelor


Teze, ce satisfac următorelor criterii:
Nr. Gr Denumire Domeniu Specialitate Data aprobării
1. D Imaginea ca factor de creștere a competitivității întreprinderii pe piațăeconomie 08.00.06 24.02.2023
2. D Fundamentarea de marketing în poziționarea strategia a produselor pe piață” (în baza întreprinderilor de vinificație din UTA Gagauzia)economie 08.00.06 25.11.2022
3. D Marketingul social și posibilități de aplicare în promovarea sănătățiieconomie 08.00.06 25.06.2021
4. D Suportul Informațional ca factor de influență a deciziilor în Marketingul Educaționaleconomie 08.00.06 06.12.2019
5. D Marketingul resurselor umane și posibilități de aplicare în Republica Moldovaeconomie 08.00.06 19.04.2019
6. D Brandingul în planificarea strategică de marketingeconomie 08.00.06 19.04.2019
7. D Fundamentarea politicii de marketing a întreprinderii de servicii sub influenţa comportamentului consumatorului pe piața serviciilor de cleaningeconomie 08.00.06 19.04.2019
8. D Marketingul ca factor strategic al afacerii în condițiile intensificării concurențeieconomie 08.00.06 25.01.2019
9. D Strategia de dezvoltare a activităţii de marketing pe piaţa de cereale din Republica Moldova (în baza gospodăriilor agricole)economie 08.00.06 11.05.2018
10. D Marketingul inovaţional în activitatea de art-buissnes: direcţi şi posibilitãþi de aplicareeconomie 08.00.06 22.12.2015
11. D Abordări integrate de marketing în formarea şi dezvoltarea pieţei produselor pomicole din Republica Moldovaeconomie 08.00.06 07.07.2015
12. D Optimizarea deciziilor de marketing în vederea penetrării eficiente a întreprinderii pe pieţe noi (în baza ramurii vinicole a Republicii Moldova)economie 08.00.06 23.05.2012
13. D Marketingul rural şi atractivitatea investiţională a localităţiieconomie 08.00.06 16.02.2012
14. D Creativitatea publicitară şi impactul acesteia asupra procesului depersuasiune publicitarăeconomie 08.00.06 22.12.2011
15. D Marketingul societal ca componentă a responsabilităţii sociale corporativeeconomie 08.00.06 12.05.2011
16. D Fundamentarea deciziilor de marketing la întreprinderile micului business din Republica Moldovaeconomie 08.00.06 01.10.2009
17. D Marketingul urban şi competitivitatea oraşeloreconomie 08.00.06 22.01.2009
18. D Căi de perfecţionare a politicii de formare a preţurilor la producţia pomicolă în condiţiile pieţei Republicii Moldovaeconomie 08.00.06 19.06.2008
19. D Strategii de marketing în dezvoltarea şi promovarea ecoturismului în Republica Moldovaeconomie 08.00.06 19.06.2008
20. D Strategii de marketing în vederea dezvoltării turismului intern în Republica Moldovaeconomie 08.00.06 28.02.2008

Pagini: 1 2 Teze: 1 - 20 din 24