|
StatutTeza a fost susţinută pe 18 decembrie 2009 în CSSşi aprobată de CNAA pe 3 iunie 2010 Autoreferat![]() |
Structura lucrării: introducere, trei capitole, concluzii şi recomandări, bibliografie din 191 titluri, cuvinte-cheie, lista abrevierilor, o anexă, 17 tabele, 7 figuri, 23 de grafice şi două formule
Numărul de publicaţii la tema tezei: rezultatele obţinute sunt publicate în 17 lucrări ştiinţifice
Domeniul de studiu: management în activitatea de antreprenoriat.
Scopul şi obiectivele lucrării: elaborarea unei baze teoretico-metodologică în scopul interpretării culturii organizaţiilor ca factor determinant al succesului acestora în mediul de afaceri, în perioada post-aderării la Uniunea Europeană, evidenţierea importanţei elementelor care alcătuiesc cultura cât şi tipul de cultură conturat în organizaţie în practicarea unui management modern, participativ şi implicit în obţinerea avantajului competitiv pe termen lung.
Metodologia cercetării ştiinţifice: au fost utilizate analiza statistică, gruparea statistică, inducţia şi deducţia, comparaţiile, metoda evoluţionistă istorică.
Noutatea şi originalitatea ştiinţifică: Teza reprezintă o cercetare sistematică a fenomenului de cultură a organizaţiei, ea constituie una dintre primele încercări de analiză a avantajelor schimbărilor survenite în urma globalizării, a reformelor sociale şi economice şi a integrării României în Uniunea Europeană asupra culturii organizaţiilor. Semnificaţia teoretică: sinteza conceptelor teoretice existente pe marginea culturii organizaţiilor, elaborarea şi utilizarea metodei de diagnosticare a culturii organizaţiilor.
Valoarea aplicativă a lucrării: rezultă tocmai din utilitatea studiilor prezentate şi din rezultatele obţinute şi concluziile cercetării asupra influenţei culturii organizaţiei asupra activităţii acesteia. Modelul de analiză a culturii organizaţiilor, elaborat de autor, poate fi folosit în diagnosticarea culturii organizaţiilor şi în sugerarea căilor de perfecţionare a acesteia.
În examinare [5] :
Arhiva tezelor: