|
StatutTeza a fost susţinută pe 24 august 2010 în CSSşi aprobată de CNAA pe 6 octombrie 2010 Autoreferat![]() |
Structura tezei: introducere; trei capitole, concluzii şi recomandări; bibliografie (190 de surse); 20 anexe, 134 pagini de text de bază; 17 tabele; 28 de figuri şi 3 formule. Rezultatele ştiinţifice au fost reflectate în lucrările a 5 conferinţe internaţionale, 2 conferinţe naţionale, 6 publicaţii ştiinţifice în reviste ştiinţifice recenzate.
Scopul lucrării: studiul complex al impactului noilor tehnologii de comunicare socială asupra activităţii manageriale; identificarea şi eliminarea unor cauze generatoare de aspecte frustrante în relaţiile profesionale, pentru a eficientiza performanţele întreprinderii.
Obiectivele lucrării: prezentarea elementelor definitorii ale comunicării manageriale şi ale tehnologiei de comunicare managerială din perspectivele empirică şi filosofică; determinarea şi elaborarea tehnologiilor de eficientizare a conducerii prin comunicare; elucidarea impactului noilor tehnologii de comunicare asupra activităţii manageriale; analiza sistemului de comunicare managerială în întreprinderile de prestări servicii; determinarea tehnologiilor de eficientizare a conducerii prin comunicare.
Noutatea şi originalitatea ştiinţifică: tratarea situaţională a tehnologiilor comunicării moderne în contextul elaborării şi implementării „instrumentarului” managerial drept o „metodologie” de reproiectare a procesului de comunicare managerială.
Importanţa teoretică şi valoarea aplicativă: analiza principalelor tendinţe de „reproiectare” a noilor paradigme de comunicare managerială; elaborarea şi implementarea tehnologiilor eficiente de comunicare specifice activităţii întreprinderilor investigate. Valoarea aplicativă a lucrării este susţinută de constatările, concluziile şi recomandările elaborate în urma investigării şi pot fi utile: cercetătorilor în managementul comunicării; cadrelor didactice din instituţiile de învăţământ superior; studenţilor; întreprinderilor ce prestează servicii în Republica Moldova.
Implementarea rezultatelor ştiinţifice: conceptele practice cu privire la investigarea
problemelor de comunicare şi implementarea noilor tehnologii de comunicare au fost considerate
ca operaţionale, câteva dintre acestea fiind implementate în Î.C.S. Inverland S.R.L., S.A. Union
Fenosa Î.C.S., Î.C.S. Soluziona S.R.L., S.A. Moldtelecom.
În examinare [5] :
Arhiva tezelor: