|
StatutTeza a fost susţinută pe 20 ianuarie 2006 în CSSşi aprobată de CNAA pe 29 iunie 2006 Autoreferat– 0.34 Mb / în românăTezaCZU 378.126
1.54 Mb /
în română |
Scopul cercetării constă în stabilirea condiţiilor şi relaţiilor psihopedagogice de formare a competenţelor comunicative la elevii claselor primare şi în elaborarea modelului pedagogic adecvat.
Comunicarea didactică ca mijloc de formare a competenţelor comunicaiuve la elevi reprezintă veriga principală a modelului elaborat. Modelul pedagogic de formare a competenţelor comunicative la elevi, are la bază o abordare conceptuală (teoretica) şi curriuclară (parxiologică) şi include elementele: conceptele cheie (comunicarea didactică, comunicarea verbală, competenţele comunicative), principiile formării competenţelor comunicative, module curriculare şi programul experimental.
În cercetare se argumentează dintr-o nouă perspectivă rolul comportamentului comunicaţional „învăţător-elev”, „elev-elev” în formarea competenţelor comunicative la elevi.
Modelul pedagogic a fost validat în cadrul experimntului formativ din şcolile Târgu
Mureş.
În examinare [12] :
Arhiva tezelor: