|
StatutTeza a fost susţinută pe 19 iunie 2008 în CSSşi aprobată de CNAA pe 23 octombrie 2008 Autoreferat![]() TezaCZU 37.0 (043.2)
|
Teza de doctor în pedagogie prezintă fundamentarea teoretică şi aspectele practice ale stilului democratic managerial în instituţiile preşcolare. Pentru stabilirea corespunderii cadrelor manageriale cerinţelor actuale ale învăţământului, managerii trebuie să definească cu claritate ce se aşteaptă de la ei, care sunt funcţiile şi rolurile lor, să cunoască particularităţile stilului managerial.
În baza surselor teoretice şi analizând rezultatele obţinute în urma cercetării experimentale a fost elaborat modelul de formare a stilului democratic managerial. Acest model cuprinde metodologia de formare a stilului democratic, care se bazează pe instrucţiuni, orientate spre pregătirea cadrelor în trei direcţii principale: cunoaşterea ştiinţifică, artistică şi empirică şi în toate cele trei domenii axiologice care stau la baza curriculumului preşcolar-cognitiv, tehnologic, artistic.
În examinare [12] :
Arhiva tezelor: