alternative strategice, turism intern, dezvoltarea durabilă, cererea, oferta, resurse turistice, motivaţia turistică, obiective strategice, piaţa turistică, gradul de atractivitate a zonelor, politica de produs, politica de preţ, politica de distribuţie, politica de promovare.
Cuprins
CAPITOLUL 1 Consideraţii teoretico-metodologice privind dezvoltarea strategică a turismului intern în viziunea de marketing
1. Delimitarea conceptuală a turismului intern
2. Determinanţii şi structura ofertei, cererii şi motivaţiei pentru turism intern
3. Demersul metodologic privind elaborarea strategică de marketing pentru dezvoltarea turismului intern
4. Efectele socio-economice ale dezvoltării turismului intern
Capitolul 2 Studiul pieţei turismului intern în Republica Moldova
1. Evoluţia circulaţiei turistice interne
2. Dimensiunile, structura şi prognoza cererii turistice interne
3. Analiza cantitativă şi calitativă a ofertei turismului intern al Republicii Moldova
Capitolul 3 Coordonate strategice ale dezvoltării turismului intern în Republica Moldova
1. Obiective strategice privind dezvoltarea turismului intern în Republica Moldova
2. Alternative strategice de marketing privind dezvoltarea turismului intern în Republica Moldova
Referenţi Oficiali
Elena Turcova doctor habilitat, profesor universitar, Academia de Studii Economice a Moldovei
Svetlana Gangan doctor, conferenţiar universitar, Universitatea Agrară de Stat din Moldova