Imagine, imagine de ţară, autoimagine, imagine pozitivă, imagine negativă, mass-media, factor mediatic, Republica Moldova, integrare europeană, Uniunea Europeană, imaginea Republicii Moldova, opinie publică, societate civilă, politică externă, democraţie, identitate, identitate comunitară, stereotip, brand, cultură, comunicare de imagine, promovare de imagine, presă europeană, potenţial de imagine, politici de stat de imagine, politică editorială, resurse interne mediatice de imagine, strategii
de comunicare de imagine, vizibilitatea externă a ţării, valenţe ale mesajului mediatic european.
Cuprins
CAPITOLUL I. Abordări conceptual-teoretice ale imaginii de ţară din perspectiva mediatică
1.1. Dimensiuni axiologice ale conceptului imaginii de ţară şi delimitări noţionale
1.2. Mass-media ca instrument de imagine de ţară
1.3. Imaginea de ţară în contextul procesului de integrare europeană.
CAPITOLUL II. Imaginea republicii moldova din perspectiva presei europene
2.1.Vizibilitatea Republicii Moldova în presa europeană
2.2.Valenţele mesajului mediatic european despre Republica Moldova
CAPITOLUL III. Practici mediatice locale şi politici de stat în promovarea imaginii Republicii Moldova în spaţiul european
3.1. Practici de valorificare a mediilor naţionale pentru profilarea imaginii Republicii Moldova
3.2. Politici de stat privind aplicarea mass-media în comunicarea de imagine de ţară
3.3. Perspective ale comunicării de imagine pentru Republica Moldova în mass-media autohtonă şi europeană