agenda cu notiţe paralele, agenda în trei părţi, boluri, cititor reflexiv, curriculum disciplinar, competenţe literare/lectorale, eficienţă / eficacitate, Gândeşte-Perechi-Prezintă, harta unei naraţiuni a operei epice, interogarea multiprocesuală, lectura ghidată, metode eficiente, modalităţi de predare-receptare, model tehnologic, montaj experimental, obiective şi finalităţi educaţionale, operă epică, piramida etapelor unei naraţiuni, presupunerea prin termeni, reacţia cititorului, text literar narativ
Cuprins
CAPITOLUL I Repere teoretico-literare şi curriculare de predare-asimilare a operei epice în şcoală
1.1. Valenţele formative ale operei epice
1.2. Repere curriculare privind predarea textului literar narativ
CAPITOLUL II Condiţiile psihopedagogice de valorificare a operei epice în şcoală
2.1. Particularităţi de receptare a textului epic
2.2. Modalităţi eficiente de predare-asimilare a textului epic
CAPITOLUL III Monitorizarea formării unui cititor avizat prin opera epică