|
StatutTeza a fost susţinută pe 29 noiembrie 2004 în CSSşi aprobată de CNAA pe 27 ianuarie 2005 Autoreferat![]() |
Lucrarea de faţă este destinată studiului metodelor şi tehnicilor de creare şi gestionare a imaginii liderului politic în câmpul politic moldovenesc.
În primul capitol al tezei sunt cercetate aspectele teoretico-metodologice ale fenomenului liderismului politic. Sunt definite concepţia de lider politic şi imagine politică, noţiunile de autoritate, legitimitate şi charismă ca elemente vitale ale imaginii liderului politic.
Un spaţiu considerabil al tezei este destinat definirii şi cercetării tipologiei imaginii liderului politic şi specificului promovării diferitor modele de imagine în funcţie de conjunctura socială, de cererea, dispoziţia şi cultura politică a corpului electoral.
Lucrarea inserează argumentarea oportunităţii şi a impactului exploatării dimensiunii simbolico-mitologice ca instrument de persuasiune şi manipulare a electoratului autohton în procesul de creare a imaginii liderului politic.
Ultimul capitol al tezei conţine observaţii generale vis-à-vis de strategiile şi tehnicile de gestionare a imaginii liderilor politici în câmpul politic moldovenesc: eşecuri şi performanţe.
În examinare [2] :
Arhiva tezelor: