|
StatutTeza a fost susţinută pe 21 decembrie 2016 în CSSşi aprobată de CNAA pe 16 februarie 2017 Autoreferat– 0.84 Mb / în românăTezaCZU 519.872
2.68 Mb /
în română |
Domeniul de studiu al tezei: Teoria sistemelor de așteptare
Scopul și obiectivele lucrării. Analizarea datelor din portul maritim Constanța și aplicarea algoritmilor care stabilesc staționaritatea sistemului. Astfel se vor formula algoritmii în cazul în care sistemul este fără prorități și cazul în care analizăm coeficientul de trafic pentru sistemele de așteptare cu priorități aplicate în portul maritim.
Noutatea și originalitatea științifică constă în formularea algoritmilor necesari pentru evaluarea coeficientului de trafic și aplicarea lor în activitatea portuară. Astfel se poate stabili dacă numărul de dane din portul maritim este suficient pentru eficacitatea sistemului portuar, dacă în anumite repartiții sistemul este viabil sau pentru a fi mai performant mai trebuie făcute modificări și ce anume trebuie îmbunătățit.
Problema științifică importantă soluționată constă în eficientizarea fluxului de informații în portul maritim, analizând coeficientul de trafic, care ne arată încărcarea sistemului portuar.
Semnificația teoretică este determinată de aplicarea tuturor noțiunilor din teoria așteptării în activitatea portuară.
Valoarea aplicativă Se propun algoritmi de calcul ai coeficientului de trafic, astfel stabilindu-se eficacitatea portului Constanța.
Implementarea rezultatelor științifice Rezultatele obținute pot servi pentru stabilirea eficienței traficului maritim în portul Constanța. Algoritmii elaborați sunt realizați sub formă de programe în limbajul C++.
1. EVOLUȚIA CERCETĂRILOR ÎN DOMENIUL TEORIEI AȘTEPTĂRII
2. MODELE CLASICE ȘI CONTEMPORANE PENTRU ANALIZA TRAFICULUI INFORMAȚIONAL PORTUAR
3. ELABORAREA SOFTWERULUI NECESAR ȘI APLICAREA LUI ÎN PROBLEMELE DE MODELARE A ACTIVITĂȚII PORTUARE
CONCLUZII GENERALE ȘI RECOMANDĂRI