|
StatutTeza a fost susţinută pe 2 septembrie 2011 în CSSşi aprobată de CNAA pe 5 aprilie 2012 Autoreferat![]() |
Structura tezei: Lucrarea e compusă din introducere, trei capitole, concluzii, bibliografie cu 117 de titluri şi anexe. În lucrare sunt 137 pagini de text, 28 de tabele, 20 figuri, 9 anexe. De asemenea, în baza tezei au fost publicate 6 articole.
În lucrare sunt analizate întrebările cu privire la managementul marketingului in activitatea organizaţiilor BHT or. Chişinău. Scopul cercetării constă în elaborarea prevederilor şi recomandărilor referitoare la perfecţionarea gestionării marketingului în organizaţiile BHT. Obiectul cercetării sunt organizaţiile complexului turistic din or. Chişinău.
Noutatea ştiinţificăa cercetării constă în elaborarea teoretico-metodică a problemelor referitoare la atragerea clienţilor recurenţi şi asigurarea loialităţii lor faţă de produsul turistic al organizaţiilor businessului hotelier-turistic.
Baza metodologică a cercetării e constituită din abordarea sistemică, complexă şi istorică a examinării problemelor de gestionare, analiza logică. În calitate de bază teoretică pentru teza respectivă au servit lucrările savanţilor autohtoni şi străini în domeniul teoriei organizării şi gestionării, marketingului, şi, în plus, materialele şi recomandările conferinţelor, simpozioanelor şi seminarelor ştiinţifice
Importanţa practică a cercetării constă în faptul că organizaţiilor complexului hotelier-turistic din Chişinău li se propune un instrumentar metodic, ce permite a alege şi a utiliza eficient anumite programe motivaţionale pentru clienţi, adecvate noilor condiţii de gestiune.
Rezultatele practice a acestei lucrarări au fost puse in hotelul Flowers. Практические результаты данной работы были использованы на действующем предприятии – гостиница Flowers.
În examinare [5] :
Arhiva tezelor: