|
StatutTeza a fost susţinută pe 25 iunie 2015 în CSSşi aprobată de CNAA pe 7 octombrie 2015 Autoreferat![]() TezaCZU 640.41:005 (043.3)
|
Structura tezei: lucrarea este compusă din introducere, trei capitole, concluzii, bibliografie cu 170 de titluri şi anexe. Lucrarea cuprinde 124 pagini text principal, 29 figuri, 14 tabele, 3 formule, 18 anexe. În baza tezei au fost publicate 7 articole. Cuvinte-cheie: industria ospitalităţii, servicii hoteliere, factori determinanţi ai fidelizării, calitatea serviciilor, valoarea percepută, satisfacţia clienţilor, imaginea de marcă, teoria generaţiilor, model corelaţional dintre indicii caracteristici generaţiilor şi determinanţii loialităţii.
Domeniul cercetării îl constituie 521.03 – Economie şi managementul în domeniul de activitate.
Scopul lucrării constă în elaborarea metodelor de evaluare a strategiilor de fidelizare a clienţilor în industria hotelieră şi a managementului fidelizării clienţilor pentru eficientizarea procesului de creare a strategiilor relaţionale în domeniul serviciilor hoteliere.
Pentru atingerea acestui scop, cercetarea a fost orientată spre soluţionarea următoarelor obiective:
Noutatea şi originalitatea ştiinţifică rezidă în: – utilizarea metodelor cantitative şi calitative în modernizarea bazei de date a clienţilor hotelurilor Regency, Codru şi Dacia, aplicând principiul segmentării profilurilor pe generaţii; – conturarea indicilor caracteristici ai generaţiilor specifici domeniului hotelier; – crearea ipotezelor influenţii indicilor caracteristici ai generaţiilor asupra determinanţilor loialităţii; – elaborarea strategiilor de fidelizare a clienţilor în baza ipotezelor influenţei caracteristicilor generaţiilor, cât şi în baza modelului tridimensional al influenţii lor asupra determinanţilor loialităţii; – formularea metodologiilor de redresare a sectorului hotelier din Republica Moldova sub aspect praxiologic şi sociologic.
Problema ştiinţifică importantă soluţionată constă în elaborarea soluţiilor de consolidare a strategiilor de fidelizare a clienţilor hotelieri, bazate pe dezvoltarea complexului de servicii prestate şi gestionate în perspectiva teoriei generaţiilor, prin aplicarea modelului tridimensional în evidenţierea importanţei fiecărei categorii de generaţii, cât şi în stabilirea factorului determinant al loialităţii clientelei hotelurilor.
Implementarea rezultatelor ştiinţifice. În baza modelului structurat, se creează un program complex, care, fiind conectat la softurile de bază ale hotelurilor, va genera informaţii imediate despre caracterul şi necesităţile oaspeţilor în momentul check-in-ului, opţiuni ce vor ajuta recepţionerii să selecteze camerele potrivite pentru ei. Concomitent se vor încuraja managerii pentru a promova politici de fidelizare adaptate la specificul profilurile clienţilor. Acest soft va fi pilotat iniţial în cadrul hotelurilor „Regency”, „Codru” şi „Dacia”.
În examinare [5] :
Arhiva tezelor: