|
StatutTeza a fost susţinută pe 3 noiembrie 2009 în CSSşi aprobată de CNAA pe 29 aprilie 2010 Autoreferat![]() |
Structura lucrării: introducere, trei capitole, concluzii şi recomandări, bibliografie din 155 titluri, cuvinte-cheie, lista abrevierilor, 28 anexe, 125 de pagini text de bază ilustrat cu 50 tabele, 62 figuri şi 128 formule.
Numărul de publicaţii la tema tezei: rezultatele obţinute sunt publicate în 15 lucrări ştiinţifice.
Domeniul de studiu: management în administraţia publică. Scopul şi obiectivele lucrării: adaptarea concepţiei M.M.N., evaluarea situaţiei economice în cadrul Serviciilor de alimentare cu apă potabilă şi canalizare din România şi utilizarea instrumentelor manageriale în prognozarea şi optimizarea tarifelor la serviciile respective.
Metodologia cercetării ştiinţifice: au fost utilizate analiza statistică, gruparea statistică, inducţia şi deducţia, comparaţiile, metoda evoluţionistă istorică, modelele economico-matematice în prognozarea economică a serviciilor studiate.
Noutatea şi originalitatea ştiinţifică: adaptarea concepţiei managementului monopolului natural şi utilizarea ei prin prisma instrumentelor Master-planului şi modelelor economico-matematice în analiza şi în prognozarea indicatorilor socio-economici ai Serviciului de alimentare cu apă potabilă şi de canalizare la nivel naţional şi regional.
Semnificaţia teoretică: sinteza conceptelor teoretice existente pe marginea managementului Serviciilor publice, elaborarea şi utilizarea conceptului de M.M.N. în evaluarea serviciilor. Valoarea aplicativă a lucrării: utilizarea Master-planului ca instrument managerial în diagnosticarea economică şi a gradului de fezabilitate a operatorilor de servicii şi prognozarea Planului Strategic pentru Serviciul dîn judeţul Constanţa pentru10 ani (până în 2015).
Implementarea rezultatelor ştiinţifice: rezultatele cercetării şi propunerile efectuate pe tema tezei au fost analizate şi implementate la nivel naţional, în cadrul Serviciului de Alimentare cu Apă şi Canalizare din România, şi la nivel regional, în cadrul SA «RAJA» Constanţa, în ideea consolidării şi perfecţionării continue a aspectelor economico-manageriale a serviciilor.
În examinare [5] :
Arhiva tezelor: