Intensificarea procesului de educaţie fizică din gimnaziu prin aplicarea utilajului sportiv nestandart, a muzicii funcţionale şi antrenamentului în circuit
CAPITOLUL 1. Aspecte teoretico-metod1ce ale intensificării procesului instructiv-educativ în cadrul lecţiilor de educaţie fizică
1.1. Abordări inovaţionale de intesificare a procesului de educaţie fizică prin utilizarea diverselor metode de instruire
1.2. Recomandări privind aplicarea utilajului sportiv nestandard în cadrul lecţiilor de educaţie fizică
1.3. Aspecte teoretico-metodice privind utilizarea muzicii în procesul activităţii psihomotrice
1.4. Particularităţile psihomotrice ale elevilor de vîrstă gimnazială
CAPITOLUL 2. Scopul, obiectivele, metodele de organizare şi desfăşurare a cercetării
2.1. Scopul şi obiectivele cercetării
2.2. Metodele de cercetare utilizate în fundamentarea teoretică şi practică a tezei
2.2.1 Analiza teoretică şi generalizarea datelor cercetării literaturii de specialitate
2.2.2. Metoda comparativă
2.2.5. Analiza documentaţiei şcolare (a programelor de învăţământ)
2.2.4. Metoda anchetării
2.2.5. Metoda observaţiei pedagogice
2.2.6. Metoda înregistrării capacităţilor motrice
2.2.7. Metoda aprecierii datelor antropometrice
2.2.8. Metoda înregistrării indicilor fiziologici
2.2.9. Experimentul pedagogic
2.2.10. Metoda statistico-matematică de prelucrare-prezentare a datelor cercetării
2.3. Organizarea şi desfăşurarea cercetărilor ştiinţifice
2.4. Aprobarea şi implementarea rezultatelor cercetării
CAPITOLUL 3. Argumentarea conţinuturilor, metodelor, formelor de organizare şi desfăşurare a lecţiei de educaţie fizică prin intensificarea procesului educaţional la treapta gimnazială
3.1. Metode şi tehnici de desfăşurare a activităţilor elevilor în cadrul lecţiei de educaţie fizică cu utilizarea utilajului sportiv nestandard şi antrenamentului în circuit
3.2. Muzica funcţională - mijloc eficient de activizare a procesului înstructiv-educativ în cadrul lecţiilor
3.3. Formarea motivaţiei la elevi prin folosirea muzicii funcţionale şi a utilajului sportiv nestandard
CAPITOLUL 4. Eficacitatea metodicii de utilizare a utilajului sportiv nestandard, a muzicii funcţionale şi a antrenamentului în circuit, privind intensificarea procesului înstructiv-educativ la educaţia fizică
4.1. Conţinutul programei de pregătire psihomotrică a elevilor în cadrul lecţiilor de educaţie fizică prin utilizarea utilajului sportiv nestandard, a muzicii funcţionale şi antrenamentului în circuit
4.2. Funcţia integrativă a lecţiilor de educaţie fizică cu utilizarea utilajului sportiv nestandard, a muzicii funcţionale şi a antrenamentului în circuit
4.3. Eficienţa metodicii intensificării procesului instructiv- educativ în clasele gimnaziale
Referenţi Oficiali
Constantin Ciorbă doctor habilitat, profesor universitar, Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău