|
StatutTeza a fost susţinută pe 30 noiembrie 2007 în CSSşi aprobată de CNAA pe 24 ianuarie 2008 Autoreferat![]() TezaCZU 796.3.+371.037.1
|
În cadrul pezentei cercetări a fost abordată problema adaptării psihosociale a fetei adolescente în sistemul conţinutului motivaţional adecvat al culturii fizice, ceea ce ne-a permis să determinăm unele particularităţi ale acestuia orientate spre optimizarea procesului de adaptare psihosocială a personalităţii.
În baza examinărilor teoretice ale problemei analizei sistemelor pedagogice contemporane ale culturi fizice, sondajului sociopedagogic, testărilor, observaţiilor pedagogice, proiectărilor şi modelărilor a fost stabilit conţinutul experimental al sistemului fitness-training, adecvat structurii motivaţionale şi de trebuinţă a personalităţii fetei preadolescente, orientat spre dezvoltarea calităţilor psihosociale şi fizice respective, care determină nivelul adaptării psihosociale a personalităţii.
Utilizarea metodelor de influenţă psihologo–pedagogică asupra calităţilor psihosociale, fizice şi motivaţiilor activităţilor motrice a contribuit la sporirea nivelului de dezvoltare a trebuinţelor în autoaprecierea generală, trebuinţelor în autoaprecierea calităţilor şi condiţiilor fizice, trebuinţelor, succeselor, precum şi trebuinţelor în activităţile motrice – indicilor forţei, rezistenţei de forţă-viteză şi supleţei.
Materialele cercetărilor pot fi aplicate în procesul instructiv-educativ al cluburilor specializate de fitness, instituţiile cu profil sportiv, şcolile de cultură generală, gimnazii şi licee.
În examinare [11] :
Arhiva tezelor: