|
StatutTeza a fost susţinută pe 26 martie 2009 în CSSşi aprobată de CNAA pe 18 iunie 2009 Autoreferat![]() ![]() TezaCZU 371.037.1:796.894
|
Teza abordează problema organizării educaţiei fizice extraşcolare cu elevii de 15-17 ani în baza corecţiei dezvoltării lor fizice nearmonioase prin mijloacele body building-ului, luând în consideraţie somatotipul.
În rezultatul investigaţiei analitice a problemei şi studierii sistemelor pedagogice contemporane, testării şi proiectării, a fost determinat conţinutul programului orelor instructive de antrenament pentru tinerii de 15-17 ani de samototip endomorf şi ectomorf în scopul armonizării indicilor dezvoltării fizice şi optimizării caracteristicilor psihologice ale personalităţii, care condiţionează adaptarea lor în socium.
Utilizarea mijloacelor şi metodelor contemporane ale body building-ului în combinare cu pregătirea fizică generală a permis de a corecta în măsură esenţială indicii dezvoltării fizice, de a majora gradul de pregătire fizică, fapt care, în linii generale, a influenţat pozitiv starea psihologică a elevilor, concomitent cu sporirea reuşitei la toate obiectele de studii generale.
Materialele studiului în cauză pot fi utilizate în procesul instructiv-educativ al cluburilor sportive specializate, centrelor de fitness, şcolilor, gimnaziilor şi liceelor.
În examinare [11] :
Arhiva tezelor: