|
StatutTeza a fost susţinută pe 9 iunie 2006 în CSSşi aprobată de CNAA pe 28 septembrie 2006 Autoreferat![]() TezaCZU С.74,37(09)
|
Cercetarea este dedicată problemei sporirii motivaţiei de învăţare a limbilor moderne în ciclul liceal.
În cadrul cercetării au fost elaborate bazele psihologice şi pedagogice ale dezvoltării motivelor de învăţare a limbilor moderne, este dată definiţia noţiunii de “motivaţie” ca fenomen psihic în structura activităţii umane, sunt analizate tendinţele dezvoltării motivaţiilor de învăţare a limbilor moderne. Fundamentul cercetării îl constituie sistemul mijloacelor şi condiţiilor psiho-pedagogice de dezvoltare a motivaţiei de învăţare a limbilor moderne, având următoarea structură: condiţiile psihopedagogice, comunicarea activă, situaţia verbal-comunicativă, tehnologiile şi metodele interactive de învăţare a limbilor moderne.
Sistemul mijloacelor şi condiţiilor psiho-pedagogice a fost validat în cadrul experimentului formativ.
Rezultatele obţinute confirmă eficienţa şi durabilitatea sistemului mijloacelor şi condiţiilor psiho-pedagogice propuse.
În examinare [12] :
Arhiva tezelor: