Anunţ cu privire la desfăşurarea concursului privind ocuparea funcţiilor publice vacante în cadrul Consiliului Naţional pentru Acreditare şi Atestare
14 septembrie 2011
În conformitate cu Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009 şi modificărilor ulterioare, Consiliul Naţional pentru Acreditare şi Atestare anunţă concursul pentru următoarea funcţie vacantă:
FUNCŢIE VACANTĂ:
Secţia economico-financiară
Şef secţie 1 unitate
Informaţia necesară:
1.Denumirea autorităţii publice: Consiliul Naţional pentru Acreditare şi Atestare
2.Sediul autorităţii: mun. Chişinău, bl. Ştefan cel Mare, 180
3.Denumirea funcţiei publice vacante, scopul general şi sarcinile de bază:
3.1. Secţia economico-financiară - Şef secţie ( 1 unitate)
a) scopul general al funcţiei
Asigurarea ţinerii evidenţei contabile veridice prin întocmirea diferitor documente, note contabile, în conformitate cu instrucţiunile, actele legislative şi normative în vigoare, precum şi al Legii contabilităţii nr.113-XVI din 27.04.2007, în vederea realizării optime a activităţii contabile din cadrul CNAA.
b) sarcinile de bază ale funcţie
- Coordonarea şi monitorizarea corectitudinii şi plenitudinii evidenţei contabile sintetice şi analitice conform Planului de conturi a evidenţei contabile pentru instituţiile bugetare şi evidenţei financiare conform Codului Fiscal al RM pentru activitatea CNAA
- Întocmirea devizului real de cheltuieli din buget pentru întreţinerea aparatului administrativ al CNAA şi a cheltuielilor de casă, elaborarea planului de finanţare a CNAA.
- Asigurarea întocmirii şi prezentării în termenii stabiliţi a dărilor de seamă la Ministerul Finanţelor RM, Inspectoratul Fiscal de Stat, Compania Naţională de Asigurări Sociale şi alte organe de stat.
- Acordarea asistenţei metodologice în domeniul economico-financiar pentru colaboratorii secţiei şi persoanelor juridice şi fizice
4.Condiţii pentru candidaţii la ocuparea funcţiei publice vacante în cadrul CNAA
4.1. Condiţii de bază:
- deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
- studii superioare;
- cunoaşterea obligatorie a limbii de stat
- dispunerea de capacitate deplină de exerciţiu
- cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională va constitui un avantaj
- lipsa antecedentelor penale nestinse;
- nu este privat de dreptul de a ocupa funcţii publice;
- nu a împlinit vârsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limita de vârstă
4.2 Cerinţe specifice:
- Studii: superioare, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalente, în domeniu (contabilitate, finante);
- Experienţă profesională - vechimea în muncă cel puţin 3-5 ani în domeniu
- Vechimea în muncă în serviciul public: preferabil cel puţin 1-5 ani.
- Cunoştinţe - cunoaşterea legislaţiei naţionale în domeniul acreditării şi atestării;
- Abilităţi de lucru cu calculatorul: Word, Excel;
- Capacitate de lucru cu informaţia, elaborarea documentelor, argumentare şi valorificare a experienţei dobândite;
- Atitudini/comportamente: diplomaţie, creativitate şi spirit de iniţiativă, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Bibliografia
• Constituţia Republicii Moldova
• Acte normative în domeniul serviciului public
- Legea nr. 158 –XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
- Legea nr. 25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public
- Legea nr. 16-XVI din 15 februarie 2008 cu privire la conflictul de interese
- Legea nr. 1264-XV din 19 iulie 2002 privind declararea şi controlul veniturilor şi a proprietăţii demnitarilor de stat, judecătorilor, procurorilor, funcţionarilor publici şi a unor persoane cu funcţie de conducere
- Legea nr.90-XVI din 25 aprilie 2008 cu privire la prevenirea şi combaterea corupţiei
- Legea nr. 190-XIII din 19 iulie 1994 cu privire la petiţionare
- Legea nr.355 din 23 decembrie 2005 cu privire la sistemul de salarizare în sectorul bugetar
- Legea nr.239-XVI din 13 noiembrie 2008 privind transparenţa în procesul decizional
- Legea nr.271-XVI din 18 decembrie 2008 privind verificarea titularilor şi a candidaţilor la funcţii publice
● Acte normative în domeniul administraţiei publice centrale
Legea nr.64-XII din 31 mai 1990 cu privire la Guvern
Legea nr.780-XV din 27 decembrie 2001 privind actele legislative
Legea nr.317-XV din 18 iulie 2003 privind actele normative ale Guvernului şi alte autorităţi ale administraţiei publice centrale şi locale
Hotărîrea Guvernului nr.1402 din 30 decembrie 2005 ,,Cu privire la aprobarea Strategiei de reformă a administraţiei publice centrale în Republica Moldova”
Hotărîrea Guvernului nr.1310 din 14 noiembrie 2006 ,,Cu privire la aprobarea structurii-tip a regulamentului privind organizarea şi funcţionarea organului central de specialitate al administraţiei publice”
Hotărîrea Guvernului nr.33 din 11 ianuarie 2007 ,,Cu privire la regulile de elaborare şi cerinţele unificate faţă de documentele de politici”
• Acte normative în domeniul de specialitate
- Legea Contabilităţii nr. 113-XVI din 27 aprilie 2007;
- Instrucţiune cu privire la evidenţa contabilă în instituţiile publice nr.93 din 19 iulie 2010 al Ministerului Finanţelor;
- Hotărîrea Parlamentului nr.969-XIII din 24 iulie 1996, privind clasificaţia bugetară
- Legea privind sistemul bugetar şi procesul bugetar nr.847-XIII din 24.05.1996;
- Codul cu privire la ştiinţă şi inovare al Republicii Moldova, nr. 259-XV din 15 iulie 2004;
- Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea doctoratului şi a postdoctoratului, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 173 din 18 februarie 2008;
- Regulamentul cu privire la funcţionarea consiliilor ştiinţifice specializate şi conferirea gradelor ştiinţifice şi titlurilor ştiinţifice şi ştiinţifico-didactice în Republica Moldova, din 18 aprilie 2008;
- Regulamentul cu privire la recunoaşterea şi echivalarea actelor de înaltă calificare ştiinţifică şi ştiinţifico-didactică obţinute în străinătate, Hotărîrea Guvernului nr.472 din 6 mai 2004;
- Regulamentul cu privire la funcţionarea instituţiei de experţi a Consiliul Naţional pentru Acreditare şi Atestare , Aprobat prin hotărârea Comisiei de atestare a personalului ştiinţific şi ştiinţifico-didactic a C.N.A.A. din 21 decembrie 2006 (proces-verbal nr. 7);
6. Lista documentelor necesare pentru participare la concurs:
- formularul de participare, indicat în anexa nr.1;
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau specializare;
- copia carnetului de muncă;
- cazierul judiciar (poate fi înlocuit cu declaraţia pe propria răspundere privind absenţa antecedentelor penale. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire).
Notă: Copiile documentelor nominalizate pot fi autentificate de notar sau prezentate împreună cu documentele originale pentru verificarea veridicităţii acestora. Candidaţii depun documentele personal, prin poştă sau e-mail (cu condiţia că candidaţii vor prezenta în ziua concursului toate actele în original pentru autentificare).
7. Termenul de depunere a documentelor pentru participarea la concurs:
- Termenul limită de depunere a documentelor pentru participarea la concurs, care va include proba scrisă şi interviul, este 30 septembrie 2011 inclusiv.
8. Locul desfăşurării concursului:
- Locul depunerii documentelor de participare la concurs pentru ocuparea funcţiilor vacante în cadrul Consiliului Naţional pentru Acreditare şi Atestare :
- mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare,180 , biroul nr.1118, tel.: 22-10-46, e-mail: cusca@cnaa.md
9. Persoanele responsabile de oferirea informaţiilor suplimentare şi primirea documentelor:
- Cuşca Elena, consultant, responsabil serviciul resurse umane ;
Cheltuielile
Cheltuielile pentru organizarea şi desfăşurarea concursului sânt suportate de CNAA, iar cele legate de participare la concurs (deplasare la locul de desfăşurare a concursului, cazare, utilizarea mijloacelor de comunicare, autentificarea copiilor de pe documente, etc.) sînt suportate de participanţii la concurs.
Anexa nr.1 la anunţul cu privire la desfăşurarea concursului privind ocuparea funcţiilor publice vacante în cadrul CNAA
COMISIA DE CONCURS
I. Lista candidaţilor care au promovat proba scrisă şi sunt admişi la interviul pentru ocuparea funcţiei publice vacante Şef secţie economico-financiară (Contabil-şef) :
- PEŞTEANU Lidia
- AVORNIC Ana
II. Interviul se va desfăşura pe data de 11.10.2011, ora 11.30, în bir.1118
COMISIA DE CONCURS
Candidaţii care au promovat concursul pentru ocuparea funcţiei publice vacante
Şef secţie economico-financiară (Contabil-şef) :
AVORNIC Ana