CNAA
Comisia de atestare
Comisia de acreditare
Comisiile de experţi
Dispoziţii, instrucţiuni
Acte normative
PREGĂTIREA CADRELOR
Nomenclator
Instituţii
Consilii
Seminare
Teze
POTENŢIALUL ŞTIINŢIFIC
Conducători de doctorat
Deţinători de grad
Doctoranzi
Postdoctoranzi
română
|
русский
|
english
CNAA
/
Conducători de Doctorat
/
Cuzneţov Larisa, doctor habilitat, profesor universitar
Instituţia:
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău
Abilitare:
22 decembrie 2011, nr.1446
Specialităţi abilitate:
13.00.01 - Pedagogie generală
Teze în examinare
[6]
Gr
Tema
Specialitatea
Instituţia
Rolul
Data susţinerii
D
Repere psihopedagogice ale dezvoltării motivației învățării la liceenii arabi din Israel
13.00.01
USM
referent
conducător
Platon Carolina
22.12.2021
D
Repere teoretice şi metodologice ale diminuării agresivităţii la liceenii arabi din Israel
13.00.01
USM
referent
conducător
Bodrug-Lungu Valentina
22.12.2021
D
Particularități ale reflecției și maturității personale la tineri cu trăire diferită a sentimentului de singurătate
19.00.01
USM
referent
conducător
Tolstaia Svetlana
28.12.2021
D
Eficientizarea procesului de predare- învaţare a limbii engleze medicale prin intermediul materialelor autentice
13.00.01
UPSC
preşedinte CSS
conducător
Armaşu-Canţâr Ludmila
03.02.2022
D
Eficientizarea comunicării interpersonale la copiii de vârstă școlară mică
19.00.01
USM
membru CSS
conducător
Tolstaia Svetlana
12.05.2022
D
Fundamente pedagogice ale educației muzeale a liceenilor în cadrul colaborării școală-familie-comunitate
13.00.01
UPSC
conducător
21.06.2022
Teze aprobate
[14]
Gr
Tema
Specialitatea
Instituţia
Rolul
Data aprobării
D
Formarea culturii pedagogice a familiei din perspectiva educației de gen a preșcolarilor
13.00.01
ISE
conducător
04.10.2021
D
Fundamente pedagogice ale formării eficienței personale la membrii adulți ai familiei
13.00.01
UPSC
conducător
26.02.2021
D
Formarea culturii economice în cadrul educației familiale
13.00.01
UPSC
conducător
23.12.2020
D
Consilierea educațională ca factor de armonizare a relațiilor preadolescenți-părinți
13.00.01
UPSC
conducător
23.11.2018
D
Eficientizarea autoeducației școlarului mic în contextul consilierii psihopedagogice a familiei
13.00.01
UPSC
conducător
23.11.2018
D
Valorificarea pedagogică a culturii postfigurative în educaţia familială
13.00.01
UPSC
conducător
15.11.2016
D
Potenţialul formativ al consilierii familiei în instituţia de învăţământ (liceu)
13.00.01
UPSC
conducător
05.07.2016
D
Particularităţile studierii istoriei popoarelor turcice în şcolile din Turcia şi Kârgâzstan
13.00.01
UPSC
consultant
07.07.2015
D
Fundamente pedagogice ale educaţiei pentru mass-media în cadrul colaborării şcoală-familie (treapta învăţământului primar)
13.00.01
ISE
conducător
24.02.2015
D
Condiţii pedagogice ale învăţării prin cooperare a elevilor din învăţământul primar (limba engleză)
13.00.02
UPSC
conducător
consultant
Burdeniuc Galina
12.05.2011
D
Fundamente psihopedagogice ale educaţiei de gen a preadolescentului în cadrul familiei
13.00.01
UPSC
conducător
05.07.2010
D
Elaborarea modelului de acordare a serviciilor de intervenţie timpurie pentru copiii cu dizabilităţi în Republica Moldova
14.00.33
consultant
conducător
Eţco Constantin
19.06.2008
D
Formarea conduitei civice la adolescenţi în condiţiile democratizării societăţii
13.00.01
conducător
20.12.2007
D
Condiţiile psihopedagogice şi metodologia aplicării aprobării şi dezaprobării în cadrul educaţiei familiale
13.00.01
conducător
28.09.2006
Referent Oficial
Cuzneţov Larisa
a fost referent oficial la
13
teze.
Repere teoretice și metodologice de formare a competenței de reziliență climatică la adolescenți
23 decembrie 2020
Managementul eticii în instituția școlară
28 februarie 2020
Formarea competenței de comunicare interpersonală medic-pacient la mediciniști
6 decembrie 2019
Formarea atitudinilor morale la copii în cadrul familiei
6 decembrie 2019
Valenţele artei coregrafice în formarea orientărilor valorice la studenţii facultăţilor cu profil artistic
9 iulie 2019
Nunta moldovenească - model de formare a cuplului familial
25 ianuarie 2019
Repere teoretice şi metodologice ale educaţiei ecologice în învăţământul primar din sectorul arab al Israelului
23 martie 2017
Condiții și metode psihopedagogice ale adaptării copiilor de grădiniță la școala primară în Israel
6 octombrie 2016
Fundamente psiho-pedagogice ale diferențierii și individualizării demersului didactic în cadrul formării profesionale inițiale
3 iunie 2016
Educaţia atitudinii funcţionale faţă de sănătatea proprie la copiii de vârstă preşcolară mare
21 aprilie 2016
Orientările valorice în formarea profesională
7 octombrie 2015
Fundamente teoretice şi metodologice ale formării competenţei de consiliere psihopedagogică la studenţi.
7 octombrie 2015
Teoria şi metodologia educaţiei de gen
1 octombrie 2009
Membru CSS
preşedinte CSS:
4
teze, membru CSS:
24
teze
Valențe psihopedagogice de depășire a absenteismului școlar
26 noiembrie 2021, membru CSS
Fundamente pedagogice ale formării eficienței personale la membrii adulți ai familiei
26 februarie 2021, membru CSS
Managementul timpului în învăţarea autoreglată a studenţilor
30 octombrie 2020, membru CSS
Metodologia dezvoltării competenței de comunicare pragmatică în studierea limbii italiene prin valorificarea mass-mediei
27 septembrie 2019, membru CSS
Repere epistemologice în analiza limbajului pedagogic din perspectiva informaticii
27 septembrie 2019, membru CSS
Managementul timpului în eficientizarea activității instituției de învățământ
9 iulie 2019, membru CSS
Dinamica motivaţiei de învăţare la elevii claselor primare din Israel (sectorul arab)
9 iulie 2019, membru CSS
Particularități ale interacțiunii anxietate academică – stiluri cognitive la studenți
23 noiembrie 2018, membru CSS
Reprezentarea socială a familiei contemporane în Republica Moldova.
23 noiembrie 2018, membru CSS
Dezvoltarea empatiei la vârsta preadolescentă
23 noiembrie 2018, membru CSS
Mecanisme psihologice de atenuare a efectelor migraţiei economice asupra sistemului familial din Republica Moldova
23 noiembrie 2018, membru CSS
Continuitatea în formarea reprezentărilor geometrice la treptele preşcolară şi primară de învăţământ
11 mai 2018, preşedinte CSS
Formarea orientãrilor axiologice la preşcolari din perspectiva etnopedagogiei familiei
31 mai 2017, membru CSS
Cadrul conceptual al retellizării în metodologia protextului
31 mai 2017, preşedinte CSS
Dificultăţile comunicării în familiile din zonele supuse timp îndelungat atacurilor aeriene
16 februarie 2017, membru CSS
Dezvoltarea identității profesionale a profesorilor debutanți prin mentorat
6 octombrie 2016, membru CSS
Repere epistemologice ale normativităţii în ştiinţele educaţiei
6 octombrie 2016, membru CSS
Eficientizarea managementului formării continue a cadrelor didactice în baza sistemului informațional
5 iulie 2016, preşedinte CSS
Valorificarea noului program în ştiinţe din perspectiva de gen în Israel
3 iunie 2016, membru CSS
Particularitățile interacțiunii autoapreciere − nivel de expectanțe la tineri
25 februarie 2016, membru CSS
Metodologia managerială de prevenire a abandonului școlar în liceele din Izrael, sectorul arab
25 februarie 2016, membru CSS
Formarea toleranţei pedagogice a cadrelor didactice
19 noiembrie 2015, preşedinte CSS
Formarea competenţei interculturale a studenţilor-filologi
9 octombrie 2014, membru CSS
Implicarea conştiinţei de sine în sistemul de valori al personalităţii adolescentului
22 decembrie 2011, membru CSS
Teoria şi metodologia dezvoltării culturii emoţionale a cadrelor didactice
8 iulie 2011, membru CSS
Formarea competentei de receptare a textelor literare de catre copiii de vârsta prescolara mare
24 februarie 2011, membru CSS
Teoria şi metodologia transferului inovaţional în învăţământul superior
23 decembrie 2010, membru CSS
Particularităţi psihologice ale autoactualizării femeii de vârstă mijlocie
5 iulie 2010, membru CSS
Legături
Platon Carolina
/
21 teze
doctor habilitat, profesor universitar, USM
Goraş-Postică Viorica
/
20 teze
doctor habilitat, profesor universitar, USM
Tolstaia Svetlana
/
14 teze
doctor, conferenţiar universitar
Cojocaru Victoria
/
16 teze
doctor habilitat, profesor universitar, UST
Panico Vasile
/
11 teze
doctor, profesor universitar, UST
Andriţchi Viorica
/
14 teze
doctor habilitat, profesor universitar, ISE
Guţu Vladimir
/
17 teze
doctor habilitat, profesor universitar, USM
Silistraru Nicolae
/
16 teze
doctor habilitat, profesor universitar, UST
Bodrug-Lungu Valentina
/
9 teze
doctor habilitat, profesor universitar
Şevciuc Maia
/
12 teze
doctor, conferenţiar universitar, USM
Dandara Otilia
/
10 teze
doctor habilitat, profesor universitar, USM
Cojocaru Vasile
/
13 teze
doctor habilitat, profesor universitar, UPSC
Patraşcu Dumitru
/
13 teze
doctor habilitat, profesor universitar, UPSC
Bucun Nicolae
/
12 teze
doctor habilitat, profesor universitar, ISE
Borozan Maia
/
12 teze
doctor habilitat, profesor universitar, UST