CNAA
Comisia de atestare
Comisia de acreditare
Comisiile de experţi
Dispoziţii, instrucţiuni
Acte normative
PREGĂTIREA CADRELOR
Nomenclator
Instituţii
Consilii
Seminare
Teze
POTENŢIALUL ŞTIINŢIFIC
Conducători de doctorat
Deţinători de grad
Doctoranzi
Postdoctoranzi
română
|
русский
|
english
CNAA
/
Conducători de Doctorat
/
Silistraru Nicolae, doctor habilitat, profesor universitar
Instituţia:
Universitatea de Stat din Tiraspol
Abilitare:
27 decembrie 2005, nr.353
Specialităţi abilitate:
13.00.01 - Pedagogie generală
Teze aprobate
[21]
Gr
Tema
Specialitatea
Instituţia
Rolul
Data aprobării
D
Formarea profesională etnopedagogică a învățătorulu
13.00.01
UPSC
conducător
01.03.2022
D
Conceptualizarea proiectării şi organizării activităţilor în instituţia de învăţământ extraşcolar
13.00.01
UST
conducător
31.07.2020
D
Abordarea comunicativ-didactică a formării competenţei didactice a studenţilor pedagogi
13.00.01
UST
conducător
06.12.2019
D
Dinamica motivaţiei de învăţare la elevii claselor primare din Israel (sectorul arab)
13.00.01
UST
conducător
09.07.2019
D
Nunta moldovenească - model de formare a cuplului familial
13.00.01
UST
conducător
25.01.2019
D
Formarea competenţei de comunicare în limba străină a studenţilor medicinişti
13.00.01
UST
conducător
11.05.2018
D
Formarea orientãrilor axiologice la preşcolari din perspectiva etnopedagogiei familiei
13.00.01
UPSC
conducător
31.05.2017
D
Dezvoltarea identității profesionale a profesorilor debutanți prin mentorat
13.00.01
UST
conducător
06.10.2016
D
Reconceptualizarea formării profesionale iniţiale a învăţătorului
13.00.07
ISE
conducător
07.10.2015
D
Formarea capacităţilor creative la elevii claselor primare din perspectivă experiţială
13.00.01
USM
conducător
03.06.2010
D
Dezvoltarea competenţelor comunicative la elevii din învăţământul profesional în cadrul predării/învăţării limbii străine
13.00.01
conducător
01.10.2009
D
Formarea competenţelor de comunicare în limba engleză la elevii din clasele de liceu prin citirea textului publicistic
13.00.01
conducător
26.02.2009
D
Educaţia culturologică a studenţilor în instituţia de învăţămînt superior
13.00.01
conducător
22.01.2009
D
Formarea motivaţiei la însuşirea limbajului medical de către studenţii alolingvi (în contextul curriculumului la limba română pentru învăţământul universitar)
13.00.02
conducător
23.10.2008
D
Romanul Fraţii Jderi de Mihail Sadoveanu ca model de educaţie permanentă
13.00.01
conducător
19.06.2008
D
Modelul formării profesionale iniţiale a profesorului de psihologie
13.00.01
conducător
24.01.2008
D
Fundamente etnopedagogice şi etnografice ale dezvoltării capacităţilor creative la studenţi
13.00.01
conducător
19.04.2007
D
Formarea competenţelor comunicative ale studenţilor prin prin Case Study (studiul de caz)
13.00.02
conducător
01.03.2007
D
Comunicarea didactică - model de formare a competenţelor comunicative la elevii ciclului primar
13.00.01
conducător
29.06.2006
D
Formarea orientărilor axiologice la preşcolarii de 6-7 ani din perspectiva etnopedagogică
13.00.01
conducător
27.04.2006
D
Elemente de protecţie a mediului ambiant în predarea chimiei
13.00.02
USM
consultant
conducător
Duca Gheorghe
14.10.2004
Referent Oficial
Silistraru Nicolae
a fost referent oficial la
28
teze.
Teoria și metodologia formării orientărilor valorice la adolescenți și tineri
1 iulie 2022
Formarea competenței de comunicare în limba engleză prin valorificarea limbajului paremiologic în învățămintul superior
22 decembrie 2021
Valențe psihopedagogice de formare inițială a cadrelor didactice pentru educarea toleranței la elevi
30 iulie 2021
Repere teoretico-metodologice de formare a elementelor culturii teatrale a elevilor mici
31 iulie 2020
Constante pedagogice ale evoluției și valorificării paradigmei inteligenţei emoţionale (abordare comparativă)
17 septembrie 2019
Interconexiunea în formarea competențelor lingvistică, de citire și scriere la elevii de vârstă școlară mică
15 martie 2019
Valorificarea competenţei de relaţionare în formarea pedagogilor sociali
25 ianuarie 2019
Formarea cadrelor didactice din perspectiva paradigmei educaționale centrate pe elev
23 noiembrie 2018
Dezvoltarea creativității elevilor la lecțiile de limbă engleză prin strategia problematizării
23 noiembrie 2018
Eficientizarea autoeducației școlarului mic în contextul consilierii psihopedagogice a familiei
23 noiembrie 2018
Bazele teoretice și praxiologice ale organizării mediului academic formativ-dezvoltativ în contextul integrării activităților de cercetare, instruire și extracurriculare
11 mai 2018
Valorificarea tradiţiei în educaţia prin dans din copilăria timpurie in Israel
15 noiembrie 2016
Metodologia managerială de prevenire a abandonului școlar în liceele din Izrael, sectorul arab
25 februarie 2016
Formarea toleranţei pedagogice a cadrelor didactice
19 noiembrie 2015
Conceptualizarea educaţiei interculturale în contextul învăţămîntului superior
9 octombrie 2012
Continuitatea în formarea competenţelor lingvistice la copiii de vîrstă preşcolară mare şi şcolară mică
16 februarie 2012
Valenţe formative ale educaţiei interculturale în pregătirea profesională iniţială
22 decembrie 2011
Formarea competentei de receptare a textelor literare de catre copiii de vârsta prescolara mare
24 februarie 2011
Valoarea educaţională a etnografiei comunicării la nivelul universitar al limbii române pentru alolingvi
1 octombrie 2009
Dezvoltarea comunicării orale a elevilor la lecţiile de limba franceză prin metoda proiectului
18 iunie 2009
Fundamente teoretico-praxiologice ale eficienţei educaţiei muzical-artistice a elevilor
18 iunie 2009
Dezvoltarea competenţelor de comunicare în procesul analizei textului literar
19 iunie 2008
Dezvoltarea limbajului individual al studenţilor alolingvi în baza situaţiei de discurs
28 septembrie 2006
Fundamente teoretice şi metodologice ale educaţiei pentru familie
22 septembrie 2005
Dezvoltarea culturii comunicative a profesorului în condiţiile şcolii contemporane
23 iunie 2005
Formarea stilului profesional al viitorului pedagog din perspectiva noilor educaţii
23 iunie 2005
Dezvoltarea competenţelor de cunoaştere la elevii din clasa întâia prin integrarea conţinuturilor curriculare
24 februarie 2005
Fundamentele psihopedagogice şi muzicologice ale educaţiei muzicale
14 octombrie 2004
Membru CSS
preşedinte CSS:
8
teze, membru CSS:
28
teze
Abordarea discursivă a textului literar în dezvoltarea competenței de comunicare în limba engleză a studenților filologi
21 decembrie 2022, preşedinte CSS
Teoria și metodologia formării orientărilor valorice la adolescenți și tineri
1 iulie 2022, membru CSS
Coordonatele conceptuale ale sistemului național de pregătire a conducătorilor de autovehicule
4 octombrie 2021, preşedinte CSS
Formarea culturii pedagogice a familiei din perspectiva educației de gen a preșcolarilor
4 octombrie 2021, membru CSS
Valențe psihopedagogice de formare inițială a cadrelor didactice pentru educarea toleranței la elevi
30 iulie 2021, membru CSS
Formarea atitudinilor interpretative ale elevilor din clasele primare prin texte literare
30 iulie 2021, membru CSS
Metodologia de formare inițială a competențelor profesionale ale studentului chimist în context interdisciplinar
30 octombrie 2020, membru CSS
Evaluarea competențelor în învățământul primar
31 iulie 2020, preşedinte CSS
Managementul eticii în instituția școlară
28 februarie 2020, membru CSS
Formarea atitudinilor morale la copii în cadrul familiei
6 decembrie 2019, preşedinte CSS
Metodologia dezvoltării competenței digitale în procesul formării inițiale a cadrelor didactice filologi
6 decembrie 2019, membru CSS
Formarea competenței de self-management a activității de învățare la studenți
6 decembrie 2019, membru CSS
Bazele psihopedagogice de formare a atitudinilor de învățare la elevii de vârstă școlară mică prin individualizarea și diferențierea instruirii
27 septembrie 2019, membru CSS
Valenţele artei coregrafice în formarea orientărilor valorice la studenţii facultăţilor cu profil artistic
9 iulie 2019, membru CSS
Interactiunea metodologiilor de educatie literar-artistica – educatie muzicala în formarea culturii artistic-estetice a elevilor claselor primare
9 iulie 2019, membru CSS
Impactul mediului educațional asupra evoluției lingvistice a copiilor din instituțiile de învățământ preșcolar obișnuite și logopedice
9 iulie 2019, preşedinte CSS
Formarea competențelor de comunicare în limba engleză la studenţii în Drept
15 martie 2019, membru CSS
Controlul și planificarea procesului de antrenament al gimnastelor de performanță într-un ciclu olimpic
23 noiembrie 2018, membru CSS
Formarea culturii muncii la elevii cu dizabilități mintalee
23 noiembrie 2018, membru CSS
Formarea competenței de negociere educațională a managerilor din învățământul preuniversitar
11 mai 2018, preşedinte CSS
Formarea culturii etnoartistice la elevi prin valorificarea didactică a teatrului popular
31 mai 2017, preşedinte CSS
Paradigma comunicării asertive în formarea profesională a studenţilor pedagogi
31 mai 2017, membru CSS
Cadrul conceptual al retellizării în metodologia protextului
31 mai 2017, membru CSS
Repere teoretice şi metodologice ale educaţiei ecologice în învăţământul primar din sectorul arab al Israelului
23 martie 2017, membru CSS
Influenţa contextului psihosocial şi pedagogic asupra motivaţiei învăţării la studenţii arabi, viitoare cadre didactice, în colegiile arabe şi mixte din Israel
5 iulie 2016, membru CSS
Metodologia educației literar-artistice a elevilor
5 iulie 2016, membru CSS
Formarea competenţei socio-culturale a studenţilor în baza textelor din presa de limbă germană
22 decembrie 2015, membru CSS
Particularităţile studierii istoriei popoarelor turcice în şcolile din Turcia şi Kârgâzstan
7 iulie 2015, membru CSS
Analiza comparată a didacticii limbii străine la elevii claselor 5-8 în şcolile de cultură generală din Kîrgîstan şi Turcia (pe exemplul limbii engleze)
7 iulie 2015, membru CSS
Dezvoltarea sensibilităţii cromatice la elevii claselor primare
9 octombrie 2012, membru CSS
Teoria şi metodologia transferului inovaţional în învăţământul superior
23 decembrie 2010, membru CSS
Evaluarea prin teste docimologice a cunoştinţelor comunicative/literare ale elevilor
1 octombrie 2009, membru CSS
Problematizarea în procesul de predare a istoriei, în contextul universalizării învăţămîntului
18 iunie 2009, membru CSS
Metodologia elaborării manualului şcolar
18 iunie 2009, membru CSS
Tehnologii didactice de analiză interpretativă a imaginii muzicale în procesul formării pianistice a profesorului de muzică
26 februarie 2009, preşedinte CSS
Pregătirea profesională a muncitorilor în contextul ocupaţional
19 iunie 2008, membru CSS
Legături
Patraşcu Dumitru
/
24 teze
doctor habilitat, profesor universitar, UPSC
Gagim Ion
/
17 teze
doctor habilitat, profesor universitar, USB
Goraş-Postică Viorica
/
21 teze
doctor habilitat, profesor universitar, USM
Guţu Vladimir
/
20 teze
doctor habilitat, profesor universitar, USM
Andriţchi Viorica
/
19 teze
doctor habilitat, profesor universitar, ISE
Cemortan Stela
/
11 teze
doctor habilitat, profesor universitar, ISE
Borozan Maia
/
17 teze
doctor habilitat, profesor universitar, UST
Cojocaru Victoria
/
18 teze
doctor habilitat, profesor universitar, UST
Pâslaru Vlad
/
15 teze
doctor habilitat, profesor universitar, ISE
Cuzneţov Larisa
/
16 teze
doctor habilitat, profesor universitar, UPSC
Botnari Valentina
/
8 teze
doctor, conferenţiar universitar, ISE
Panico Vasile
/
10 teze
doctor, profesor universitar, UST
Callo Tatiana
/
6 teze
doctor habilitat, profesor universitar, UPSC
Garştea Nina
/
10 teze
doctor, conferenţiar universitar
Şevciuc Maia
/
9 teze
doctor, conferenţiar universitar, USM